Pensopay integration

- Læs om de mange muligheder og fordele ved at integrere din Pensopay-konto med Storebuddy

Om integrationen

Med en integration til Pensopay giver du Storebuddy mulighed for at bogføre dine Pensopay-data automatisk.

Det betyder i praksis, at vi bogfører dine Pensopay udbetalinger i dit regnskabsprogram. Vi bogfører dog ikke kun selve udbetalingen. Vi bogfører også de gebyrer, som Pensopay opkræver for deres service. Sidst men ikke mindst bogfører via også det beløb Pensopay forbeholder sig retten til at tilbageholde i en periode (kaldet rolling reserve).

OBS: Vi gør opmærksom på, at Pensopay kører på en Clearhaus-base. Du vil derfor reelt benytte Clearhaus-integrationen i Storebuddy - blot med dine Pensopay login-data.

Eksempler

Herunder kan se et par eksempler på, hvordan Pensopay-integrationen fungerer i Storebuddy.

Opsætning

Hvis du er ny Storebuddy-bruger, og skal have opsat hele din Storebuddy-konto, anbefaler vi, at du følger vores Startguide, som sørger for, at du kommer nemt og godt i gang med Storebuddy.

Klik her for at gå til Startguiden.

Er du bekendt med Storebuddy, og blot ønsker, at tilføje en Pensopay-integrationen via Storebuddy Appstore kan du følge denne guide.

Priser

Herunder fremgår prisen for at benytte Pensopay-integrationen.

Abonnement
features
Transaktioner
hver måned
Pris
kr/mdr
Pro 150
59,-
Pro 400 119,-
Pro 2.000 229,-
Pro 5.000 499,-
Pro 10.000 999,-
Pro 20.000 1.899,-
Betaling:
Ofte stillede spørgsmål
Kan jeg op- og nedgradere mit abonnement?
Ja, du kan altid op- og nedgradere dit abonnement. Lige meget op du op eller nedgraderer dit abonnement, vil eventuel betaling for den tilbageværende periode blive opskrevet som et tilgodehavende, som du kan benytte til anden betaling i Storebuddy.
Har I bindingsperioder?
Nej, vi arbejder ikke med bindingsperioder. Vi arbejder 100% dedikeret for, at alle vores kunder er glade for vores produkt. Men skulle du alligevel ønske at opsige dit abonnement kan du altid gøre det helt frem til det øjeblik, hvor en ny periode starter.

- automatiserer din bogføring.