Dinero integration

- Slip for manuel bogføring i Dinero, lad Storebuddy automatisere bogføringen!

Om integrationen

Når du har et salg i din webshop, sørger vi 100% automatisk for, at salget bliver bogført i Dinero.

I Dinero opretter vi kunden, hvis denne ikke allerede eksisterer (vi ser om der findes en kunde den pågældende mailadresse. På samme måde opretter vi produkterne, hvis de ikke allerede findes. Vi kontrollerer om de eksisterer ved at søge efter det varenummer, som produktet har i webshoppen. Kunden og produkterne er oprettet, opretter vi en fakturakladde. Du bestemmer selv om, du ønsker fakturakladden godkendt automatisk.

Vi tilbyder automatisk bogføring af webshop ordrer i samarbejde med følgende systemer:

Vi opretter fakturaen i Dinero ud fra den i webshoppen benyttede betalingsmetode. Har kunden har valgt at betale via faktura, med fx 8 dages kredit, så opretter vi en faktura med 8 dages kredit i Dinero. Har kunden der i mod valg at betale med kreditkort, så registreres fakturaen som værende "betalt" Dinero.

Selvom ordren er "betalt" i webshoppen, så har du som webshopejer oftest endnu ikke modtaget pengene. Derfor registrerer vi betalingen i Dinero. Vi registrerer den dog ikke på din bankkonto, men derimod som et tilgodehavende på en hertil oprettet konto. Når pengene så lander i banken, sørger vi for at bogføre dette i Dinero. Det før vi ved at registrere, at du ikke længere har et tilgodehavende, men at pengene derimod står på bankkontoen. Denne service kalder vi Storebuddy Payouts, og du kan læse mere om den nedenfor.

Fleksibel opsætning

Når du benytter automatiske bogføring i Dinero, så har du stor frihed til at konfigurere opsætningen efter netop dine behov:

  • Du bestemme selv om vi automatisk skal godkende fakturaerne i Dinero, eller de skal forblive som kladder
  • Du definerer selv, hvornår de er klar til at blive bogført i Dinero.
  • Du kan vælge, hvorvidt du ønsker fakturaen sendt ud via e-mail til din kunde via Dinero
  • Du vælger selv hvilke konti i Dinero betalinger, gebyrer mv. skal bogføres på.

Bogføring af gebyrer og udbetalinger

Når en ordre betales med kreditkort, går der ofte op til en måned, inden du modtager pengene på din bankkonto. Det skyldes, at indløserne - fx Clearhaus, Stripe Nets/Teller - tilbageholder dine penge i x antal dage, og derefter udbetaler dem i puljer.
I øjeblikket tilbyder vi Storebuddy Payouts i samarbejde med følgende indløsere:

Hvis du har prøvet det, så ved du, at det er tidskrævende at bogføre disse udbetaler, da du ikke har mulighed for at se, hvilke ordrer puljen dækker over. Det bliver bestemt heller ikke nemmere af, at de også opkræver et gebyr, og yderligere i nogle tilfælde tilbageholder en del af betalingen (rolling reserve), som medfører, at en del af udbetalingen for hver ordre udbetales med yderligere 30 dages forsinkelse.

For også at gøre den del af bogføringen nemmere - ja faktisk automatisk - har vi udviklet en service, som vi kalder Storebuddy Payouts.

Med Payouts bliver alle udbetalinger bogført automatisk i dit Dinero. Vi bogfører naturligvis også de gebyrer som din indløser opkræver.

Opsætning

Hvis du er ny Storebuddy-bruger, og skal have opsat hele din Storebuddy-konto, anbefaler vi, at du følger vores Startguide, som sørger for, at du kommer nemt og godt i gang med Storebuddy.

Klik her for at gå til Startguiden.

Er du bekendt med Storebuddy, og blot ønsker, at tilføje en ny WooCommerce salgskanal via Storebuddy Appstore kan du følge denne guide.

Priser

- Her finder du en oversigt de forskellige priser for automatisk bogføring via Dinero-integrationen

  • Det får du med
    Funktioner
  • Oprettelse af kunder
  • Oprettelse af produkter
  • Oprettelse af fakturaer
  • Godkendelse af fakturaer
  • Gratis opsætning
  • Gratis demo i 30 dage
  • Live bogføring
  • Adgang til PRO-features
  • Gratis telefonsupport
  • Gratis bogføringshjælp
  • Du bliver kontaktet ved fejl
  • Moms- og fakturakontrol
  • Registrering af betalinger
  • Udsendelse af fakturaer
Abonnement
features
Fakturaer
hver måned
Pris
kr/mdr
Starter 15 Gratis
Starter 50 29,-
Pro 150
59,-
Pro 400 119,-
Pro 2.000 229,-
Pro 5.000 499,-
Pro 10.000 999,-
Pro 20.000 1.899,-
Betaling:
Storebuddy Payouts:
Ofte stillede spørgsmål
Kan jeg op- og nedgradere mit abonnement?
Ja, du kan altid op- og nedgradere dit abonnement. Lige meget op du op eller nedgraderer dit abonnement, vil eventuel betaling for den tilbageværende periode blive opskrevet som et tilgodehavende, som du kan benytte til anden betaling i Storebuddy.
Har I bindingsperioder?
Nej, vi arbejder ikke med bindingsperioder. Vi arbejder 100% dedikeret for, at alle vores kunder er glade for vores produkt. Men skulle du alligevel ønske at opsige dit abonnement kan du altid gøre det helt frem til det øjeblik, hvor en ny periode starter.

- automatiserer din bogføring.