Få lettere ved bogføring og revision af webshops

Som revisor eller bogholder ved du, hvor besværligt det kan være at have webshops som kunder på grund af det store afstemningsarbejde. Det kan du lave om på med Storebuddy.

Book et opstartsmøde

Automatisk afstemning

– af ordrer og betalinger

Styr på tilgodehavender

– så de er nemme at afstemme
Book et opstartsmøde

Altid ekspertviden ved hånden

– hos Storebuddys support

Træt af at jagte differencerne i webshoppens regnskab?

Så får du et regnskab, hvor du nemmere kan få overblik, fordi der er fuld transparens for hver enkelt transaktion.

Book et opstartsmøde

Lad Storebuddy tage det tunge løft i webshoppens regnskab

Så får du et regnskab, hvor du nemmere kan få overblik, fordi der er fuld transparens for hver enkelt transaktion.

Opsat efter dine præferencer

– så du får præcis det overblik, du har brug for i dit arbejde.

Lettere at bevare overblikket

– og finde fejl, fordi alle led i transaktionen er samlet et sted.

Styr på omsætning og moms

– fordi betalinger, retur og gavekort er bogført korrekt.

Nu behøver vi bare kontrollere bogføringen

“Hos Kvist & Jensen anvender vi Storebuddy på størstedelen af vores webshop-kunders bogholderi.

Storebuddy hjælper vores bogholderiafdeling med at holde styr på kundernes omsætning, tilgodehavender og moms. Så skal vi blot lave afstemningsbaseret bogføring og validere de data, som Storebuddy kobler over til bogholderiet. Det unikke ved Storebuddy er, at vi får bundet kundernes webshop sammen med deres betalingsgateway og indløserne, så vi får et meget bedre overblik over tilgodehavenderne hos indløserne.”

Benjamin Raun, Kvist & Jensen, Randers
Book et opstartsmøde

Der er mange gode grunde til at sige nej til en webshop-kunde

Hos Storebuddy kan vi godt forstå, at du kan være lidt reserveret over for at tage en webshop som kunde i din bogførings- eller revisionsforretning.

For det er svært at få overblikket, når du skal sammenstykke næsten hver eneste postering i webshoppens regnskab ud fra data fra:

- Transaktionerne i kundens webshop
- En eller flere betalingsgateways
- En eller flere kortindløsere
- Kundens eget regnskabsprogram

Det gør det ekstremt tidskrævende at afstemme hver enkelt postering. Særligt hvis du skal finde frem til de differencer, som gør, at den ikke går op.
Derfor kan det nemt være udfordrende at få økonomi i webshopkunder, og skabe gnidninger omkring afregningen for dit arbejde, fordi du har brugt så ekstremt meget tid på deres regnskab.
Endnu værre bliver det, hvis webshopejeren f.eks. har blandet tilgodehavender fra flere kortindløsere sammen på den samme tilgodehavende-konto. Det gør det nærmest umuligt at få afstemningen til at gå op.
Så bliver det for alvor udfordrende og frustrerende at have taget en webshop ind som kunde

Med Storebuddy behøver du ikke længere vælge webshop-kunderne fra

Med Storebuddy får du mulighed for at afstemme alle ordrer automatisk med korrekt bogføring af både betalingen og kortgebyret. Samtidig bliver der styr på momsen – også på udlandssalg, retur og gavekort.

Afstemningen bliver også meget nemmere, fordi Storebuddy samler alle data om hver enkelt transaktion på samme sted.

Endelig gør Storebuddys afstemningsark det til en leg at finde og rette de fejl, som spænder ben for regnskabet.

Regnskabsmæssig sparringspartner
Men det virkelige trumfkort er måske i virkeligheden den support, du får adgang til som revisor eller bogholder.

Den giver dig adgang til ekspertviden om bogføring af webshops og kan fungere som din regnskabsmæssige sparringspartner på dine webshopkunder.

Vores kundeservice har branchens bedste kundeanmeldelser, og vi rådgiver gratis om best practice, opsætter din StoreBuddy-konto efter dine præferencer og står altid på mål for bogføringsresultatet.

Det gør det meget nemmere at sige ja til webshopkunder i din forretning.

Du er kun tre skridt fra at bruge mindre tid på webshop-kundernes regnskab

Alt hvad du behøver at gøre, er:

1. Book et opstartsmøde

– og find ud af, hvor meget tid og besvær Storebuddy kan spare dig for i din forretning.

2. Få sat systemet op

– så det passer til det behov, som du har for at få overblik over webshoppens regnskab.

3. Sig ”Ja” til flere webshops

– fordi du nemt kan få overblik og lettere kan afstemme og få deres regnskab til at passe.