Priser

Vælg den løsning der matcher dine behov

Basis-pakken

DKK 118.-


betales årligt
- eller 168.- /mdr

basis-pakken får du...

Håndtering af op til 150 salg/måned

Automatisk bogføring af salg og betalinger

Automatisk bogføring af refunderinger og tilbagebetalinger

Automatisk bogføring af udbetalinger fra indløser(e)

Automatisk momskontrol

Mulighed for bogføring via regnskabsprogrammets fakturamodul

Mulighed for bogføring via finansposteringer (kassekladde)

Sikring mod regnskabsprogrammets kapacitetsproblemer (køsystem). Læs mere

Automatisk balancering af posteringer i anden valuta end basisvaluta

Understøttelse af virksomheder, der er momsregistreret i flere lande

Integration til salgskanal

Integration til regnskabsprogram

Integration til kort-indløser(e)

Produktsupport via mail eller telefon

Har du mere end 150 salg/måned?

Tilkøb flere ordrer....

Find det niveau, der passer dig...

Op til 400 salg/måned

+120.- / måned

Op til 2.000 salg/måned

+340.- / måned

Op til 5.000 salg/måned

+880.- / måned

Op til 10.000 salg/måned

+1880.- / måned

Få analyseret dine behov
og sparring til skræddersyet opsætning

Anbefales til alle....

Onboarding-pakke

DKK 1499.-

Vi tilbyder en en pakke, hvor vi:

  • Først og fremmest giver vi en introduktion til vores bogføringskoncept. Dernæst gennemgår vi de systemer I gør brug af (salgskanal, regnskabsprogram, betalingsgateway samt eventuelle indløsere). Derudover afdækker vi, hvordan I tidligere har håndteret jeres bogføring.
    Samtalen tager typisk 15-30 minutter. På baggrund af samtalen udarbejdes en plan for den fremtidige bogføring, herunder, hvordan overtagen fra tidligere bogføringsmetode håndteres.

  • Når der foreligger en plan for bogføringen integreres de relevante systemer med Storebuddy.

  • Når alle systemerne er konfigureret gennemføres bogføringsopsætningen. I denne fase bistår vi eksempelvis med hjælp til oprettelse af finanskonti i regnskabsprogrammet, korrekt momsopsætning i shopsystemet samt hvad der ellers er nødvendigt for at sikre korrekt bogføring. Ofte tager vi en dialog med din bogholder i denne fase, så vi sikrer, at den fremtidige bogføring er afstemt hele vejen rundt.

  • Når systemerne er integreret importeres og håndteres eventuelle historik (ordrer og refunderinger, betalinger og tilbagebetalinger samt udbetalingsdata fra indløsere).

  • Når onboardigen er "afsluttet" følger vi kontoen de følgende 30 dage, så vi er sikre på at tingene kører som de skal. I denne fase kører vi "kontrolrapporter", hvor vi gennemgår samtlige ordrer, således vi sikrer, at der eksempelvis er balance mellem salg og betaliner samt refunderinger og tilbagebetalinger.

Hvis du vælger onboarding-pakken, bliver én af vores erfarne medarbejdere knyttet til din konto som din faste kontaktperson.

Lasse Juhl Kirk

Lasse Juhl Kirk
- medstifter af Storebuddy

logo_hvid