Retio

“Jeg ved faktisk ikke, om jeg har lyst til at anbefale Storebuddy til andre, fordi det er så godt et værktøj. Så jeg synes, vi skal holde det internt hos os, som vores lille hemmelige værktøj til webshops.”

Storebuddy frigør ressourcer til kvalitetssikring af produkter til kunder

Overordnet set, så sparer vi rigtig rigtig meget tid ved at anvende Storebuddy. Tid som vi kan bruge på at lave kvalitetssikring på vores bogholderi kunder.

Kristian Konradsen
Direktør, Retio by Zignifikant, Aarhus


Hvad værdi giver Storebuddy til Retio?

  • Sparer tid
  • Frigør ressourcer
  • Kompetent sparring

Retio er en moderne franchisekæde indenfor bogholderi- og outsourcing. I Aarhus afdelingen, hvor vi møder Kristian Konradsen, er de specialister i digitalisering af bogholderi og drift af bogholderifunktioner for især webshops, og hjælper virksomheder med økonomisk forretningsudvikling og outsourcing af deres økonomifunktion.

I dag er Retio en veletableret virksomhed med kædekontorer i Holstebro, Frederikshavn og Vejle, og en afdelingi Aarhus (Lystrup), hvor vi møder direktør, Kristian Konradsen, til en snak om samarbejdet med os hos Storebuddy.

Jeg ved faktisk ikke, om jeg har lyst til at anbefale Storebuddy til andre, fordi det er godt et værktøj. Så jeg synes, vi skal holde det internt hos os, som vores lille hemmelige værktøj til webshops.

Kristian Konradsen har sammen med Retio brugt Storebuddy siden 2018, og bruger det i dag på langt størstedelen af deres webshop kunder.

Retio havde brug for en løsning, hvor de havde fuldstændig kontrol over data, og især hvis disse ikke blev overført korrekt til økonomisystemerne.

Vi valgte at bruge Storebuddy, fordi vi havde brug for en løsning, som kunne hjælpe med at optimere vores arbejdsgange på vores webshop kunder. Vi havde brug for en løsning, som ikke fejlede, og hvor vi var sikre på, at al data kom med over.

Virksomheden kiggede derfor på hvad der var på markedet af software løsninger – og her kom Storebuddy ind i billedet. Inde på Storebuddys brugerflade blev det nemlig muligt for Kristian Konradsen og Retio at trække alle de data ud, som de skulle bruge og samtidigt køre løbende bogholderi for deres kunder. 

Kristian Konradsen understreger, at de på denne måde fik frigjort flere ressourcer for deres medarbejdere. Ressourcer som de i stedet kunne bruge på kvalitetssikring af deres bogholderi kunder. Storebuddy har især vist sig brugbar for virksomheden, når det kommer til one stop shop moms.

Storebuddy har hjulpet os med at frigøre ressourcer især inden for one stop shop moms, som tidligere var besværligt, men med Storebuddy kan vi fordele omsætningen ud på de forskellige lande og på den måde lave angivelserne.

Og Storebuddy viste sig derfor at være et rigtig godt match for virksomheden. For med en fælles interesse for digitalt bogholderi og e-handel, var det nemt at implementere Storebuddy og anvende dets funktioner i dagligdagen.

Derudover var det også vigtigt for Kristian Konradsen med en god kundeservice, hvor kompetente svar kommer hurtigt, og hvor der både er styr på bogholderiet og på alt det tekniske.

Det, jeg bedst kan lide ved Storebuddy, er alt den tid, som vores medarbejdere får frigivet – men for mig personligt, så er det, når jeg snakker med Lasse og får en god og kompetent sparring. Lasse har været med i webshopbranchen i rigtig mange år, så vi kan få en rigtig god sparring, som man ikke bare finder i andre værktøjer.

Se mere om Retio på deres hjemmeside.

Kom i gang med Storebuddy

Vi har allerede hjulpet mere end 5.000 webshops - lad os også hjælpe dig.