Support - Kom i gang med Storebuddy

Kom i gang med Storebuddy

Vi har lavet en guide, der sikre, at du som ny bruger får en god og effektiv start.



Hvis du ikke har gjort det, skal du starte med at oprette en konto på den nye platform.
Det gør du ved at gå ind på app.storebuddy.io/signup - her indtaster du den mail og det password, som du ønsker at benytte på den nye platform. 

Opret en Storebuddy-konto

Ønsker du at forenkle og optimere din forretning, er det hurtigt at komme i gang med Storebuddy, og det kræver ingen installation eller omstændelige plugins.

Du opretter en Storebuddy-konto på: app.storebuddy.io/signup

Når du har oprettet en konto, bliver du automatisk logget ind og præsenteret for en kort opsætningsguide.

Tilføj en salgskanal

Når du har oprettet en Storebuddy-konto, kan du oprette integrationer til dine webshops - i Storebuddy kaldet salgskanaler.

Integrationen giver Storebuddy mulighed for at synkronisere ordre-, kunde- samt produktdata mellem din webshop og Storebuddy.

Er du i tvivl om, hvordan du tilføjer din salgskanal, kan du finde en guide, ved at klikke på din salgskanal herunder.

Tilføj bogføring

Når du har oprettet din salgskanal, kan du tilføje automatisk bogføring.

Når du har oprettet automatisk bogføring, kan du få dine salg bogført i dit regnskabprogram, ligesom der helt automatisk kan sendes en faktura til din kunde.

Er du i tvivl om, hvordan du opstætter en integration til dit regnskabsprogram, kan du finde en guide ved at klikke på dit regnskabsprogram.

Drift

Har du spørgsmål i forbindelse med opsætningen eller driften, er du altid mere end velkommen til at sende en mail til os (:

Hverdage: 8-20
Weekend: 10-16

support@storebuddy.dk

Vi forsøger at besvare alle henvendelser inden for 30 minutter.

Logo
Logo

- automatiserer din webshop.