Introduktion af “bogføringsjobs”

Vi har gjort det endnu nemmere at få overblik over din bogføring. Det har vi gjort ved at introducere begrebet et "bogføringsjob". Begrebet dækker over alle de opgaver, som Storebuddy automatiserer i forbindelse med bogføringen af dine salg.


Alt efter hvordan du har konfigureret din Storebuddy-konto består bogføringen af et salg oftest af række forskellige opgaver. For hovedparten af Storebuddy-brugerne består del samlede opgave af følgende:

  • Oprette kunden
  • Oprette produkterne
  • Oprette fakturakladden
  • Godkende fakturakladden
  • Registrere betalingen
  • Sende fakturaen til kunden

I jagten at give dig det optimale overblik introducerer vi begrebet et bogføringsjob. Begrebet dækker over de automatiserede opgaver, som aktiveres i forbindelse med bogføringen af en ordre.

Vi introducerer det nye begreb for med en enkelt status at kunne fortælle dig, om det samlede "bogføringsjobbet" er gennemført - uanset hvilke delopgaver det indeholder.

Et bogføringsjob kan have én af disse fire status:

Du kan læse mere omkring omkring "bogføringsjobs" i denne guide.

Forslag til forbedringer

Har du forslag til forbedringer af den nye feature, hører vi meget gerne fra dig! Så hvis du har tid og lyst, kan du sende os en mail eller skrive på chatten.

Efterlad en kommentar